Posar el nom de l'artanenc Juan José Esteve Pla, al Centre de Salud de què és responsable

Para: Veïns d'Artana i amics de Juan José Esteve Pla

El Dr. Juan José Esteve Pla (1951-2002), artanenc, metge i gestor de la Sanitat pública a les províncies de València i Castelló, mereix un reconeixement, com a ciutadà il•lustre i autor d’una de les majors aportacions que mai no s’hagen fet al benestar del nostre poble: l’ambulatori o Centre de salut. Per això iniciem una campanya per a la replega de signatures adreçades a aconseguir posar el seu nom a este Centre. Posa les teues dades i suma’t al reconeixement a Juan José Esteve Pla.
Juan José Esteve va estar sempre molt preocupat per temes socials i polítics; dedicat a la Gestió i Administració del Serveis Sanitaris, però també director de seminaris, jornades, congressos, conferències i taules rodones sobre sanitat. Treballà sempre perquè la sanitat fóra universal gratuïta i de qualitat, orientada més a la promoció de la salut que a la simple cura de malalties.
En política fou un referent dins del PSPV, tant a nivell local (el seu germà Víctor hi va ser alcalde durant dos legislatures) com provincial, tot i que les seves responsabilitats en sanitat el tenien ocupat a temps total.
En el camp de les infraestructures podem citar l’ampliació de l’Hospital General de Castelló, la planificació dels hospitals de Vinaròs i d’Alzira, els Centres de Salut d’Almassora, Onda, Sogorb, Borriana i molts altres entre els que estava el d’Artana.
El Centre de Salut d’Artana es va inaugurar el dia 2 d’abril de 1991, amb la presència de les autoritats dels tres pobles que integren la Zona Bàsica de Salut, les autoritats sanitàries de Castelló amb Juan José Esteve al cap, el Conseller de Sanitat Sr. Joaquim Colomer i el president de la Generalitat Sr. Joan Lerma, acompanyats per nombrós públic.
Pensem que el Dr. Esteve mereix un reconeixement, com a ciutadà il•lustre i autor d’una de les majors aportacions que mai no s’hagen fet al benestar del nostre poble: l’ambulatori o Centre de salut, de titularitat autonòmica. Per això iniciem una campanya per a la replega de signatures adreçades a aconseguir posar el seu nom a este Centre. Posa les teues dades i suma’t al reconeixement a Juan José Esteve Pla.