Recogida de Firmas SUPORT PER A LA DIRECCIÓ I EL PROFESORAT DEL CEIP CLARA CAMPOAMOR PER IMPARTIR EL PIP

Para: CEIP CLARA CAMPOAMOR ELCHE

ARREPLEGA DE FIRMES PER A MOSTRAR EL NOSTRE SUPORT I RESPECTE ENFRONT DE LES DENÚNCIES IMPOSADES AL PROFESORAT I LA DIRECCIÓ DEL CEIP CLARA CAMPOAMOR PER IMPARTIR EL SEU PROGRAMA PIP

Davant de les AMENACES i DESPRESTIGI de què estan sent víctimes els docents i la direcció del Clara Campoamor, mostrem el nostre REBUIG davant d'esta situació ja que considerem que s'estan vulnerant els drets de la resta de l'alumnat, i que a més contribuïxen a crear una mala convivència entre tota la comunitat. Amb estes firmes mostrem el nostre suport, amb RESPECTE I CONSIDERACIÓ cap als afectats i demanem una DISCULPA I RECTIFICACIÓ per a no danyar la imatge i prestigi dels docents