Recogida de Firmas NO A LES RETALLADES DE LA RESIDÈNCIA.

Para: AMICS DE LA RESIDÈNCIA

La corporació municipal a pesar dels vots en contra de la oposició, va aprovar en el plenari extraordinari del dia 13 de febrer de 2012, la reducció de la plantilla de la Residència Municipal de la 3a edat d´Almassora Vicente Vilar Morellà en 4 persones i mitja. La qual desició afectarà negativament en la qualitat del servei que es presta als nostres majors.
Els treballadors/es d´aquesta residència volem continuar prestant un servei digne, per aixo demanem la vostra col.laboració.GRÀCIES.
Els a baix signants demanen a l'equip de govern de l'Ajuntament d'Almassora que no reduisca la plantilla de la Residència Municipal de la 3a edat d´Almassora Vicente Vilar Morellà.