Recogida de Firmas Exigències al govern-justicia social.

Para: Totes les ciutadanes i ciutadans.

!!!! En el que han convertit aquest país, i la nostra societat, una colla de indecents polítics, banquers, i corporacions varies, que no es que vulguin tindre molt de poder i diners, ho volen tot, la seva ambició no te límits.
El seu menyspreu per la democràcia i els drets de les persones, esta traspassant els límits de la decència i acabant amb la paciència del poble.
No hi ha dret que un govern incompetent i cínic, doni mils de milions als bancs, i provoqui un caos total a la sanitat, la educació, els serveis social.
Fan servir petites noticies de decisions polèmiques per distreure i per sota, estan destrossant els drets de subsistència mes elementals; retallades socials per viudetat, ajudes socials, jubilacions, educació, i un llarg etc.. ; no ho podem permetre, els bancs han de tornar immediatament els diners que han robat al poble, es evident que aquest sistema esta caduc, obsolet, es injust i esta regit per normes i persones que viuen amb un altre mon, el seu mon, el de la ambició sense límits.
Ja n'hi ha prou, proposo ha tothom, que com jo esta fart de que es posi per davant, a entitats bancaries, sous vitalicis desmesurats, sous de polítics desmesurats i decisions antisocials, redactar un document oficial exigint als dirigents polítics les mesures abans esmentades, amb una recollida de firmes massiva a nivell local, amb noms, cognoms, DNI i el que calgui i portar-ho a nivell nacional fer la difusió necessària.
Ja han traspassat els límits, hem de actuar tots; polítics responsables, tècnics, associacions, ciutadanes i ciutadans, joves, gent gran.
Aixo no te res a veure amb ideologies o creences, te a veure amb la capacitat humana de compartir un objectiu just deixant apart les nostres diferencies.
Tots hem de actuar ara!!!!
Exigències al govern:
-RETORN IMMEDIAT DELS AJUTS ALS BANCS I CAIXES, A LES ARQUES DEL POBLE PER UTILITZAR-LES PER EL QUE ES PRIORITARI.
-LIMITACIÓ DELS SOUS DELS POLÍTICS, ALTS CÀRRECS, I SENADORS.
-SUPRIMIR ELS SOUS VITALICIS, AIXI COM ELS PRIVILEGIS DESMESURATS DELS GOVERNANTS, ALTS CÀRRECS, EURODIPUTATS,ETC.
-RESTAURAR IMMEDIATAMENT LA NORMALITAT A LA SANITAT PUBLICA, LA EDUCACIÓ , ELS SERVEIS SOCIALS ,POSANT ELS MITJANS NECESSARIS PER FER-HO.
- VALORAR EL IMPORT PER JUBILACIÓ SEGONS EL TEMPS DE COTITZACIÓ DEL TOTAL DELS ANYS TREBALLATS, ELS POLÍTICS TAMBÉ.
-OBLIGACIÓ DELS POLÍTICS, ALTS CÀRRECS I SENADORS,.... A FER PUBLIQUES LES SEVA RENDES, ABANS I DESPRÈS DE LA LEGISLATURA.
-TEMS LIMITAT PER GOVERNAR A DOS LEGISLATURES.
-LLISTES OBERTES.
-POTENCIAR LA DEMOCRÀCIA PARTICIPATIVA.
Democràcia real, ara!!!!