Por unha nova temporada de Hospital Real

Para: telespectadores e telespectadoras da Televisión de Galicia

Vimos de enterarnos que pode que o capítulo 15 de Hospital Real, o derradeiro da primeira temporada, sexa tamén o derradeiro da serie.

Creamos esta recollida para instar á Televisión de Galicia da necesidade de renovar esta ficcion de época que pon en valor non só o pasado histórico da nosa comunidade, tamén o sector audiovisual galego. Un equipo e elenco que ven de crear un produto de alta calidade e cun nutrido número de seguidores que merecen un final digno para este produto.

Se tal e como se nos di, non somos un share, queremos que se faga patente no, merecido, bo trato aos seus produtos de calidade.

Os fans de Hospital Real.