Recapta de firmes per al profesor Víctor Selma Tarròs

Para: Alumnes, docents i familiars

La recaptació de signatures per la permanència del professor Víctor Selma Tarròs com a docent fix a l'escola Mare de Déu de Montserrat es justifica per diverses raons d'ordre acadèmic i professional.

En primer lloc, el professor Víctor ha demostrat una curta trajectòria docent, tot i això, caracteritzada per la seva excel·lència en la transmissió de coneixements i per la seva capacitat d'inspirar i motivar als seus alumnes. Això s'ha reflectit en la satisfacció dels alumnes i en la seva consolidada reputació com a docent competent i dedicat.

En segon lloc, la permanència del professor en l'escola contribuiria a garantir la continuïtat acadèmica i l'estabilitat del professorat, factors clau per a una formació de qualitat i per a la millora del rendiment escolar dels alumnes del centre.

Finalment, la recaptació de signatures demostra el suport i l'afecte que l’alumnat té pel professor Víctor i reflecteix la importància que li atorga a la seva labor com a docent.

En conclusió, la recaptació de signatures per la permanència del professor com a docent fix a l'escola Mare de Déu de Montserrat es justifica per la seva excel·lència com a docent, la importància de la continuïtat acadèmica i la valoració que la comunitat educativa li atorga a la seva labor.