Recogida de Firmas LA LLUITA PELS DRETS SOCIALS NO ÉS CAP DELICTE

Para: SENSE POR

Si has entrat a l'espai sensepor.wordpress.com i vols signar el manifest sel teu sector laboral o amb el que estàs vinculat, clica sobre el requadre que tens a sota i emplena la signatura. No t'oblidis de validar posteriorment la teva signatura mitjançant el mail que t'erribarà a la bústia del teu correu electrònic.

Es tracta de que entre tots i totes aconseguim recollir el màxim de signatures, per això cal fer-ne la màxima DIFUSIÓ. Ajudem-nos! Les persones individuals s’han d’adherir segons el sector on treballen o en el cas, que el seu sector no aparegui, s’han d’adherir a “ALTRES”. Les adhesions col.lectives ja sigui d’entitats, organitzacions, etc. s’han de fer totes elles mitjançant la pestanya altres.
Per afegir un nou manifest d’un nou sector o en cas de trobar-vos amb problemes a l’hora de adherir-vos i signar, podeu contactar mitjançant la direcció de correu electrònic [email protected]
Moltísssimes gràcies!!!!!!!!!!!!!!!
Màxima difusió!
La lluita és de tots i totes!!