#VolemAssumptesInterns

Para: Àpunt Mèdia. RTVV

Els espectadors del canal À punt Mèdia, i més concretament del programa cancel·lat Assumptes Interns, reclamem com a ciutadans i públic de la televisió pública la tornada a la graella de la mateixa televisió el programa ací esmentat.

La cancel·lació sobtada del programa Assumptes Interns ha sigut la constatació de que la directiva del canal no ha fet bé els deures. Sabem que la finançament de la televisió és escassa i que es deuen a les entitats públiques governants, però també sabem que les audiències del programa Assumptes Interns van de la mà amb les del mateix canal.

Considerem que els problemes que han arrastrat al programa a la seua cancel·lació son:
La incapacitat de la cadena de fer una bona campanya per a fer-se present a la Comunitat Valenciana.
El curt pressupost de la cadena.
La poca capacitat per a aconseguir anunciants privats.
La mala organització horària respecte a una competència assentada i amb públic fidel (El Hormiguero o El intermedio, per exemple).
La sola importància de l’audiència del programa, quan en general l’audiència
del canal es mediocre, per tot allò que ja hem descrit.

Tot açò ha aconseguit arrastrar a diversos programes a la desaparició. Un canal que va començar amb molt d’amor, s’ha convertit en un canal amb una programació plana, amb un target molt curt i sense programes diferenciadors, com ara Assumptes.

Per això com a fans d’Assumptes Interns i fundadors del Club de Fans Oficial del programa, demanem a qui corresponga la tornada a les negociacions per a que torne el programa a la programació d’À punt Mèdia. Considerem que s’han fet les coses de forma incorrecta, de forma sobtada i sense comunicació amb l’equip (ja que si no, el programa del dijous 28 de Novembre de 2019 haguera sigut d’un altra forma); no s’ha fet una comunicació explícita del que ha passat al públic de la cadena, que al cap i a la fi, som els que amb els nostres impostos ajudem a que el canal tire endavant.
Considerem que la poca audiència no deuria de ser impediment per a replantejar el format i l’horari del programa, passant-lo a un programa a la setmana i/o a un horari on la competència d’altres programes d’altres cadenes privades no siga tan agressiva.

Finalment, volem donar tot el suport a l’equip, que ja forma part de la nova historia de la televisió valenciana, regalant-nos molts dels millors moments d’aquesta, i també de les famílies que érem fidels al programa durant tota la seua trajectòria. Volem agrair el treball fet, l’estima demostrada i la fidelitat a tot el públic.

#EncaraTenimAssumptes #VolemAssumptesInterns

#VolemAssumptesInterns, para Àpunt Mèdia. RTVV fue creada por: Club de Fans Assumptes Interns.